ارزیابی و نظرسنجی وزن کیف مدرسه دانش آموزان مدارس

دانش والدین از وزن و محتویات کوله پشتی دانش آموزانشان با شناسایی 188 دانش آموزی که حداقل 10 درصد وزن بدنشان کوله پشتی حمل می کردند، از طریق نظرسنجی از 745 دانش آموز در سه مدرسه ابتدایی ارزیابی شد.
اکثر والدین (96٪) هرگز وزن کوله پشتی کودک خود را بررسی نکرده بودند. 34 درصد هرگز محتویات کیف مجلسی زنانه کوله پشتی را بررسی نکرده بودند.
کوله پشتی یک محصول مصرفی رایج در سیستم مدرسه مدرن ما است. با این حال، استفاده از آنها ممکن است همیشه بدون برخی از اثرات نامطلوب سلامتی نباشد.
هر ساله کودکان در سنین مدرسه بیش از 10000 بار در ایالات متحده به مطب یا اورژانس مربوط به کوله پشتی مراجعه می کنند.1 در مطالعه ای بر روی کودکان 11-13 ساله، پاسکو و همکاران نشان دادند که استرس های فیزیکی روزانه مرتبط با حمل کیف های کتاب در یک کتاب شانه به طور قابل توجهی وضعیت و راه رفتن کودکان را تغییر می دهد.
در حالی که دانش آموزان مدرسه این کوله پشتی های سنگین و یک سایز را حمل می کنند، مطمئن نیست که در روزهایی که کوله پشتی ها به مدرسه می روند کیف چرم اسپرت زنانه  به همه وسایل نیاز باشد.
با این حال، تعجب می کند که چند نفر از والدین برای بررسی وزن یا محتویات این کوله پشتی ها وقت گذاشته اند. ما این مطالعه را برای ارزیابی دانش والدین از وزن و محتویات کوله پشتی کیف مردانه چرم دست دوز دانش‌آموزان دبستانی طراحی کردیم.
آزمودنی‌ها شامل 188 دانش‌آموز کلاس K-5 بودند که در سه مدرسه ابتدایی در تگزاس مرکزی شرکت می‌کردند و کوله‌پشتی‌هایی با وزن 10 درصد یا بیشتر از وزن بدن خود حمل می‌کردند.
این مطالعه توسط هیئت بررسی نهادی ما تایید شد. برای جلب مشارکت کیف دستی زنانه کتان مدرسه با مدیران مدارس منطقه تماس گرفته شد
  • منابع:
    1. Parental knowledge of school backpack weight and contents
  • تبلیغات: 
    1. مردی که آلزایمر داشت با خوردن خیار شور خوب شد!
    2. ثروت خود را در مدت زمان کوتاهی 5 برابر کنید
    3. آیا می دانستید روغن موتور برای رشد گیاهان مفید است؟
    4. گربه ای که با پارچه ژرسه به فروش بالایی رسید!