استفاده از چسب نواری ضد آب در ساخت ناوگان هوایی آمریکا

چسب نواری ضد آب بادوام و مقاوم در برابر رطوبت است.

چسب نواری محافظ سطح از فیلم پی وی سی انعطاف پذیر آبی به عنوان حامل استفاده می کند که به راحتی برای برداشتن پس از فرآیند تشخیص داده می شود.

و سپس با چسب لاستیکی طبیعی پوشانده می شود تا چسبندگی عالی به لنز با گشتاور کم برای اطمینان از لبه های دقیق ایجاد شود.

پس از رفع انسداد می‌توان آن را تمیز و به راحتی از روی لنز جدا کرد، بدون اینکه باقی‌مانده یا شبح روی لنز باقی بماند.

چسب نواری فیلم پی وی سی ما نه تنها بر روی لنز بلکه در تولید شیشه و سایر مواد نوری نیز قابل استفاده است.

چسب نواری مهر و موم کننده گردن کیسه پی وی سی فیلمیک رنگی ما به طور ویژه برای آب بندی، چسباندن و بسته بندی کیسه های پلی در سوپر مارکت، فروشگاه های مواد غذایی، فروشگاه های نانوایی، فروشگاه های آب نبات، و گل فروشی ها و غیره طراحی شده است.

چسب

از PVC انعطاف پذیر به عنوان فیلم حامل استفاده می کند و با چسب لاستیکی طبیعی پوشانده شده است.

دارای چسبندگی اولیه بالا و چسبندگی عالی برای اعمال بر روی سطوح مختلف، مانند سطوح قطبی و غیر قطبی.

و همچنین با استفاده از دستگاه آب بندی کیسه ای برای محکم نگه داشتن کیسه های پلی برای جلوگیری از مرطوب شدن و پوسیدگی اقلام داخل کیسه های پلی استفاده می شود.

چسب نواری آب بندی کیسه پی وی سی ما می تواند کیسه های پلی اتیلن و سایر کیسه های فیلم مانند بسته بندی محصولات، آب بندی محصولات نانوایی، آب بندی سبزیجات، آب نبات ها یا آب بندی کیسه های قطعات صنعتی و غیره را مهر و موم کند.

می توان از چسب نواری به عنوان پد ضد لغزش روی مبلمان، صفحه نمایش، چاپگر، لوازم خانگی و غیره استفاده کرد تا از خراشیدگی و لغزش محافظت کند.

علاوه بر آن، ورق ها یا چسب نواری لاستیکی سیلیکونی نیز می توانند به عنوان عملکرد میرایی، بالشتک و ضد لغزش در صنایع فلز و پلاستیک، صنعت ماشین آلات، صنعت شیشه و سایر قفسه های نمایش استفاده شوند.

چسب نواری رنگ را می تواند شفاف یا رنگ های دیگر مانند سفید، سیاه، آبی، قرمز، سبز، نارنجی و غیره را به عنوان درخواست ایجاد کرد.

ضخامت با توجه به درخواست مشتری از 0.2 میلی متر تا 6 میلی متر در دسترس است.