ایجاد پایگاه داده ای برای پیوست کردن بارکد به دارایی ها

با پیوست کردن بارکدها به همه دارایی‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها، معلمان و مدیران می‌توانند پایگاه‌داده‌ای ایجاد کنند که هر دانش‌آموز را با دستگاه آن‌ها مطابقت دهد و اطمینان حاصل کند که هیچ خطای دستی مانع از دریافت نکردن لپ‌تاپ مورد نیاز دانش‌آموز یا معلمی که همه چیز را حساب می‌کند، نخواهد بود.
او در ابتدای سال به محض رسیدن به پایان سال تحویل داد. اسکنرهای بارکد می‌توانند فوراً همه فهرست‌های اطلاعاتی را با اسکن یک برچسب به‌روزرسانی کنند و به ابر گزارش دهند که دانش‌آموز دستگاه خود را پس داده است یا اینکه موردی برای آن روز بررسی شده است (اگر مورد مورد نظر موردی باشد که همه دانش‌آموزان به اشتراک گذاشته‌اند).
به عنوان مثال در کلاس درس آرکوپال دینو استفاده از این سیستم باعث می شود که سرمایه گذاری برای مدارس خوشایندتر و کم خطرتر باشد.
پول یک منبع بسیار مهم برای آرکوپال فرانسه مربیان است. یکی دیگر از منابع حیاتی زمان است. [توییت “پول منبع بسیار مهمی برای مربیان است.”] هر لحظه ای که معلم صرف کار می کند.
بارکدخوان
اما روی برنامه های درسی خود بارکد خوان کار نمی کند، یا با دانش آموزانی که نیاز به کمک اضافی دارند، یا برای آزمون ها آماده می شوند، معمولا وقت تلف می شود.
با این حال، بسیاری از مطالعات آرکوپال موردی نشان می‌دهند که مدارس هفته‌ها را صرف بررسی دستی دارایی‌های ثابت خود می‌کنند. ساعت‌های ناگفته‌ای صرف انتقال اطلاعات به و از صفحات گسترده می‌شود و در نتیجه اغلب به نیروی کار اضافی نیاز است.
علاوه بر همه اینها، بسیار نادر است که یک ممیزی دستی حتی 100 درصد دقیق باشد. مرتکب اشتباه کردن در این نوع موارد صرفاً انسانی است. بنابراین مربیان و مدیران تمام این زمان را صرف می کنند تا اوضاع را درست نکنند.
  • منابع:
    1. The Scanner Series: Barcode Scanners In Education
  • تبلیغات: 
    1. با خوردن خرما دندان های خود را سفید کنید
    2. کشک به عنوان بهترین دارو برای افسردگی
    3. قتلی که بر اثر ضربه با مجسمه برنجی اتفاق افتاد
    4. کولر گازی با موشک استارشیپ به فضا فرستاده شد