با مصرف کلوچه لاهیجان عمده از شر تنگی نفس خلاص شوید

اگر گیاه خوار هستید کلوچه لاهیجان عمده را نادیده نگیرید این کلوچه ها برخلاف آنچه از نامش پیداست هیچ ارتباطی با گوشت ندارند.

خوب، این نام از این شکل گرفته شده است: دستگاه‌های آسیاب گوشت قدیمی وجود داشت که زنان برای «آسیاب کردن» خمیر آماده به شکل اسپریتز استفاده می‌کردند.

درست کردن اینها سرگرم کننده و آسان است و همیشه می توانید میزان شیرینی آن را تنظیم کنید.

کوکی های خود را ساده میل کنید یا با پخش مربای خانگی بین دو تکه ساندویچ کوکی درست کنید.

زیروچکی را به عنوان ساندویچ های شیرین شیرین با پر کردن تارت در نظر بگیرید.

این کوکی ها تقریباً به اندازه یک ساندویچ واقعی هستند و بسیار شبیه کوکی های معروف Linzer هستند.

آنها از دو دیسک خمیر تشکیل شده اند که صفحه رویی با حفره نی و صفحه پایینی سالم است.

شیرینی جات

در این بین، مربای دلخواه خود را سخاوتمندانه پخش می کنید (بزرگ من همیشه از انواع تارت مانند تمشک یا کرن بری استفاده می کند) و هر دو لایه را با پودر قند می پوشانید.

همانطور که می گذارید ساندویچ های شیرین حدود یک ساعت بماند، صفحات خمیر کمی نرم می شوند و رطوبت مربا را می بلعند. این نقطه عالی برای خدمت به آنها است.

این یک دستور پخت کوکی سنتی در فصل سرد است.

در بسیاری از کشورها وجود دارد، البته با برخی تغییرات. کوکی‌های عسلی اوکراینی معمولاً با دارچین و میخک پخته می‌شوند و روی آن را با لعاب سفید تخم‌مرغ می‌پوشانند.

کوکی های عسلی اوکراینی همیشه به شکل ستاره درست می شده اند.

اکنون می توانید انواع کاترهای شیرینی را پیدا کنید و علاقه مندان به آشپزخانه معاصر جان تازه ای به این دستور پخت چند ساله می دهند.

برای برخی از آنها شناخته شده ترین در فرانسه است. کلوچه که اکنون در سراسر جهان فروخته می شود، برای اولین بار در نانت توسط یک بیسکویت ساز معروف به نام Louis-Lefèvre Utile ساخته شد.

این یک کلوچه خشک کوچک است که از آرد، شکر و کره با طعمی بسیار ملایم اما بسیار مورد استقبال قرار می گیرد، مخصوصاً توسط کودکان.

متعاقباً چندین نوع با روکش های شکلات و حتی شکلات سفید ظاهر شد و تنها موفقیت کارخانه بیسکویت در نانت را تقویت کرد.