تصمیم گیری مدرسه برای کفش دانش آموزان متناسب با لباس فرم

اگر فرزند شما یونیفرم داشته باشد، مدرسه از قبل تصمیم گرفته است چه کفشی مناسب است. با این حال اگر فرزند شما لباس فرم ندارد، تصمیم عملی به عهده شماست. به خاطر داشته باشید که زمین بازی یک مکان فعال است، حتی برای ساکت ترین کودکان، و از آنها انتظار می رود که در تمام انواع فعالیت ها در طول روز مدرسه شرکت کنند.

کفش‌های پاشنه‌دار (هرچقدر هم که کوچک و شبیه بچه گربه‌ها باشند) ایمن یا کاربردی نیستند و کفش‌های پاشنه‌دار یا ژاندل نیز دویدن را دشوار می‌کنند. کفش های کتانی یا صندل های ورزشی کفش اسپرت رسمی راحت ترین و کاربردی ترین گزینه ها برای رشد پا هستند.

همچنین سن و مرحله رشد کودک خود را در نظر بگیرید.

اگر هنوز نمی توانند بند های خود را ببندند، یا مدتی را به آموزش آنها اختصاص دهید یا برای آنها کفش هایی با بند کش دار، چسب نواری یا سگک بخرید. معلم فرزند شما ممکن است صبر و شکیبایی یک قدیس را داشته باشد، اما توقف بستن 27 جفت توری هر بار که کلاس را ترک می‌کند ممکن است محدودیت‌ها را از بین ببرد!

دریافت حمایت مناسب برای رشد پا ضروری است و به طور کلی هرچه بیشتر کفش اسپرت چینی بپردازید، بهتر می شوید.

به دنبال کفش هایی باشید که کفی انعطاف پذیر داشته باشند، به طوری که کفش در واقع با پای کودک شما حرکت کند و خم شود. رویه نیز باید انعطاف پذیر باشد.

بنابراین از مواد پلاستیکی سخت یا مصنوعی که سفت می مانند یا ترک می خورند خودداری کنید. مواد مصنوعی همچنین کفش اسپرت طرح دار به بوی بد پا کمک می کنند، زیرا اجازه نمی دهند رطوبت تبخیر یا فرار کند.

پاشنه آشیل نیز باید حمایت شود، بنابراین به دنبال کفش هایی باشید که دارای کفش اسپرت ژله ای دخترانه یک بریدگی (یا زبانه پاشنه) در پشت هستند که در آن آشیل می تواند بنشیند.

 

  • منابع:
    1. Buying new school shoes
  • تبلیغات: 
    1. استفاده از دستگاه لیزر در برش انواع چوب!
    2. لامپ ال ای دی که سوسک ها را می کشد
    3. یافتن جسد پیر مرد صد ساله در بشکه
    4. خانه ویلایی که ارثیه درد سر ساز شد