جوراب مردانه در تولیدی موجب آتش سوزی بزرگ کارگاه شد

جوراب مردانه در تولیدی لباس جالبی است ما به آنها توجه کمی داریم و با این حال آنها از چندین جهت در راحتی کلی ما نقش اساسی دارند.

جوراب ها از پاهای ما در برابر سایش محافظت می کنند، عرق ما را از بین می برند و شبنم کوب های ما را در کفش هایمان محکم نگه می دارند.

آنها همچنین جزئیات کوچکی هستند که می توانند لباس شما را جمع کنند یا به عنوان یک حواس پرتی ناخواسته عمل کنند.

امروز ما نگاهی دقیق به این لباس که اغلب نادیده گرفته می‌شود، می‌کنیم، البته به هیچ دلیلی جز این که مطمئن شویم وقتی دلارهای به‌دست‌آمده خود را خرج می‌کنید، بهترین جوراب‌ها را برای نیازهایتان می‌خرید.

اکنون برخی از شما فکر می کنید که این به طرز باورنکردنی بدیهی است.

با این حال، من این قانون را برای کسانی از شما که مشکل را در اینجا مشاهده نمی کنید، ذکر می کنم.

با فرض اینکه کفش های خود را بپوشید و هرگز جوراب های پاره و نامتناسب خود را در معرض دید قرار ندهید، ممکن است مشکلی وجود نداشته باشد.

جوراب

اما برای بسیاری از ما، عدم توجه به این قانون منجر به وضعیت شرم‌آوری می‌شود که به طور غیرمنتظره مجبور به درآوردن کفش‌هایمان می‌شویم.

به جای ایجاد مکالمه با یک شریک تجاری بالقوه، نگران پنهان کردن انگشت شست پا بیرون زده خود خواهیم بود.

این یک موقعیت شرم آور با جوراب های پاره شده در یک چایخانه ژاپنی بود که باعث شد تا کارآفرین سامی لیچتی شرکت Black Socks را تشکیل دهد.

ایده نبوغ او؟ جوراب‌های مردانه ارائه دهید، که در آن هر چند ماه 3 جفت جوراب سیاه از طریق پست تحویل داده می‌شود. کاش به این فکر می کردم!

یک مرد نمی تواند با پیروی از این توصیه اشتباه کند، زیرا تا زمانی که چشم ها با کفش ها برخورد کنند، ظاهری ساده و بدون تضاد رنگ غیر ضروری ایجاد می کند.

بسیاری از مردان نیز این قانون را دوست دارند زیرا سختی آن جایی برای تفسیر و سردرگمی باقی نمی گذارد.

با این حال وقتی مردی سبک شخصی خود را درک کرد، باید با خیال راحت این قانون را بشکند.

انجام این کار او را قادر می‌سازد تا طیف وسیعی از جوراب‌های طرح‌دار و شاید حتی رنگ‌های پر جنب و جوش را وارد کمد لباس خود کند که کمدهای محافظه‌کار از آن اجتناب می‌کنند.

این قانون مبتنی بر این باور است که یک آقا نباید پای برهنه خود را ناخواسته در معرض دید قرار دهد.

من می دانم که کمی قدیمی است، اما با این وجود همچنان تاثیر خود را حفظ می کند، زیرا درخشش پوست مودار سفید هنگام پوشیدن کت و شلوار تیره می تواند حواس را پرت کند.