درب ضد سرقت ایرانی درجه یک که در هوای سرد آواز می خواند

استحکام درب ضد سرقت ایرانی درجه یک و کیفیت دستگاه های امنیتی دست به دست هم می دهد. اگر هر یک از آنها به اندازه کافی نباشد، ممکن است کل دارایی شما را در معرض خطر قرار دهد.

انواع خاصی از درها در برابر نفوذ بیشتر مقاومت می کنند و مجرمان را برای عبور از آن با مشکل مواجه می کند.

توجه به این نکته ضروری است که همه انواع قفل ها روی همه انواع درب کار نمی کنند، به همین دلیل بهتر است هنگام تصمیم گیری آگاهانه در مورد امنیت درب ورودی، همه جوانب را در نظر بگیرید.

همچنین باید مطمئن شوید که درب ورودی از استانداردهای امنیتی بریتانیا پیروی می کند و دارای اعتبارنامه BSI Kitemark و PAS 24 است.

سه ماده ایمن درب ورودی شامل چوب، یو پی وی سی و کامپوزیت است. بیایید هر یک را با جزئیات بررسی کنیم:

درب های چوبی
درب های چوبی که درب های چوبی نیز نامیده می شوند، نه تنها از نظر زیبایی ظاهری دلپذیر هستند، بلکه محکم و یکی از ایمن ترین نوع ها نیز هستند.

آنها درهای جامد و سنگین با ضخامت حداقل 44 میلی متر هستند و در ترکیب با یک قفل با کیفیت خوب، لگد زدن به آنها یا تلاش برای باز کردن آنها را برای سارقان بسیار سخت می کنند.

درهای چوبی سطح بالایی از امنیت را ارائه می دهند، اما هزینه سرمایه گذاری و نگهداری بالایی نیز دارند که برای حفظ یکپارچگی درب ضروری است.

درب

درب های یو پی وی سی
درهای UPVC در دهه 80 به دلیل هزینه های نصب و نگهداری کم محبوبیت پیدا کردند. با این حال، مسائلی در مورد سطح امنیتی آنها و قفل های از پیش نصب شده ای که با آنها ارائه می شد وجود داشت.

درب‌های uPVC جدیدی که امروزه در بازار فروخته می‌شوند، مشکلات امنیتی را برطرف کرده‌اند و اکنون دارای قفل‌های ضد ضربه هستند که به راحتی برای دسترسی غیرمجاز شکسته نمی‌شوند.

درب های کامپوزیت
درب‌های کامپوزیت از مواد مختلفی ساخته شده‌اند که همگی به دلیل ویژگی‌های خاص خود انتخاب شده‌اند تا گزینه‌ای عالی برای درب ورودی به شما ارائه دهند که نه تنها سطح بالایی از امنیت را ارائه می‌کند، بلکه تعمیر و نگهداری پایینی دارد و هزینه کمتری نیز دارد.

آنها یکی از ایمن‌ترین درب‌های جلویی هستند که می‌توانند در برابر نیروی بی‌رحمانه مقاومت کنند و وقتی با قفل‌هایی با کیفیت خوب همراه شوند، می‌توانند بالاترین سطح امنیت را ارائه دهند.

قفل درب های جلو
قفل ها یکی از متداول ترین وسایلی هستند که برای امنیت درب ورودی استفاده می شود و تنها هدف آنها دور نگه داشتن افراد مزاحم از اموال شماست.

همراه با یک در محکم، قفل های با کیفیت بالا محافظت اولیه خوبی را ارائه می دهند و بخش مهمی از امنیت خانه هستند.

انواع مختلفی از قفل درب ها در بازار موجود است و آنها در طیف وسیعی از اشکال، اندازه ها و سطح محافظتی که ارائه می دهند، وجود دارند.

توجه به این نکته ضروری است که کیفیت قفل های شما یک نیاز اساسی برای بیمه خانه است و سرمایه گذاری در قفل های ضعیف ممکن است بر آن تأثیر منفی بگذارد.

دو نوع محبوب قفل درب ورودی در بریتانیا، قفل های قیچی و قفل های رینگ هستند:

قفل MORTICE
قفل های مورتیس نوعی قفل متداول است که در سراسر کشور توسط صاحبان خانه برای ایمن سازی درب های ورودی استفاده می شود.

آنها در کنار در نصب می شوند و دارای یک سوراخ کلید یا صفحه ای هستند که در قسمت جلویی خود را نشان می دهد که برای شکاف پیچ در یک صفحه ضربه ای جعبه ای که در چارچوب در قرار دارد استفاده می شود.