دستور پخت کوکی های بلغور جو دوسر

دستور پخت خانواده من شبیه گلوله های برفی است. آنها نسل‌ها در سراشیبی غلت می‌زنند و در هر چرخش مقداری از این و مقداری از آن را برمی‌دارند. با هر تکرار جدید، که از طریق ایمیل در سراسر کشور ارسال می شود، فهرست کلوچه خرمایی عربی مواد تشکیل دهنده به طور فزاینده ای ناکارآمد می شود.

دستور پخت کوکی‌های بلغور جو دوسر را در نظر بگیرید: جو و آرد به شما کمک می‌کند، اما وانیل، میخک، جوز هندی، زنجبیل، دارچین، آجیل، کشمش، و کاکائوی شیرین‌نشده نیز وجود دارد.

این یک نوع دستور پخت ادویه است، و من اعتراف می کنم که در گذشته نگاهی به لیست انداختم و آن را به عنوان دعوتی برای ادامه دادن تلقی کردم. بیشتر بیشتر است. کلوچه خرمایی کرمانی فلفل دلمه ای؟ کاملا. یک مشت گرز؟ چرا که نه؟

اما خواندن کتاب جدید رکسانا جولاپات، مشارکت کننده Epi، مادر غلات، باعث شد که ترمز کنم. اگر بیشتر اصلاً بیشتر نباشد چه؟ اگر ساده تر بود یک کلوچه جو دوسر در هسته کلوچه خرمایی خانگی خود چه می توانست باشد؟

دستور غذای جولاپات از شما دعوت نمی کند که تمام ادویه های موجود در کابینت خود را داخل کوکی هایتان بریزید. در واقع، تنها ادویه موجود در این لیست، کمی دارچین است، نه فهرستی از طعم‌دهنده‌هایی که برای پوشاندن طعم یک میان‌وعده کم‌معنی ساخته شده‌اند. اینها مخلوط دنباله دار نیستند و یک کاسه بی مزه فرنی صبحگاهی نیستند.

در عوض، کوکی‌های جولاپات تا جایی که می‌توانند به یادداشت‌های نان تست متمایل می‌شوند و می‌پرسند که آیا کوکی‌های جو دوسر واقعاً نوعی کوکی کاراملی بافت دار هستند یا خیر. جو دوسر کلوچه خرمایی دزفول را به صورت معلق در یک بستر لپه ای جویده می کند.

  • منابع:
    1. Forget Raisins. Oatmeal Cookies Are Better With Dates
  • تبلیغات: 
    1. استفاده از دستگاه لیزر در برش انواع چوب!
    2. لامپ ال ای دی که سوسک ها را می کشد
    3. یافتن جسد پیر مرد صد ساله در بشکه
    4. تاثیر خواب مناسب بر تصمیمات اقتصادی!