دلیل ممنوعیت کیک تولد مدرسه برای دانش آموزان

“ممنوعیت کیک تولد پتویی به نظر من برای همه این دلایل عجیب به نظر می رسد. مطمئناً ادامه دهید و کیک ها را ممنوع کنید… اما حداقل ثابت قدم باشید و همه چیز را ممنوع کنید.”

اخیراً، دو مدرسه دولتی NSW کودکان را از آوردن کیک به کلاس های درس برای جشن تولد خود منع کرده اند.

حتی اگر این یک مراسم لعنتی است که یک هفته قبل مادر یا پدرتان را در مورد آن اذیت کنید و سپس با افتخار وارد کلاس شوید با یک خلاقیت یخ زده، همه را تحت تاثیر قرار دهید زیرا این لحظه برای درخشیدن شماست.

با این اوصاف. من آن را دریافت می کنم. در سال 2021، ما شکر را در کلاس درس نمی خواهیم. ما نمی خواهیم به بچه هایمان بیاموزیم که زیاده روی در غذا راه مورد انتظار کیک بستنی شکلاتی برای جشن گرفتن مناسبت های خاص است.

مطمئن. منطقی است. کاری که ما خارج از مدرسه در خانواده‌ام انجام می‌دهیم از راه دور نیست – ما یک غذای رایگان برای همه می‌دهیم – اما من درک می‌کنم که کاپ کیک براونی مدارس برای رسیدن به چه چیزی تلاش می‌کنند.

در یکی از مدارس ابتدایی پسرم (چند سال پیش وقتی او 10 ساله بود به ایالت ها نقل مکان کردیم)، آنها ممنوعیت کیک را کیک یزدی سنتی معرفی کردند و والدین آن را پذیرفتند. بدون هیاهو. اما… از درون سر و صدا کردم. دست و پنجه نرم کردم من گیج شدم.

آیا هدف از یک رژیم غذایی متعادل محدود کردن و انکار است – یا اعتدال؟ به نظر می‌رسید که این قاعده کلی کیک یخچالی خانگی که در آن کالاهای پخته شده یا خوراکی‌ها را با کلاس منع می‌کرد، به‌طور ناعادلانه سخت‌گیرانه بود (AKA یک شادی کامل برای کشتن).

مدارس ابتدایی بیشتر و بیشتر دانش آموزان را از آوردن کیک تولد منع می کنند.

  • منابع:
    1. ‘If schools are banning cakes they have to ban other things too’
  • تبلیغات: 
    1. دستگاه لیزری که می تواند فولاد را نصف کند!
    2. لامپی که باعث کور شدن یک فرد شده است
    3. ساخت جعبه ای که هرگز نمی شکند
    4. عجیب ترین خواستگاری که پرتقال باعث آن شد