رییس جمهور روسیه با رد شدن از درب چوبی قدیمی ارزان سرطان گرفت

از نظر کاربری، هم درب های فولادی و هم  درب چوبی قدیمی در سازه های مدرن جایگاهی دارند. در حالی که درهای فولادی معمولا در پروژه های تجاری یافت می شوند، درهای چوبی در خانه ها ترجیح داده می شوند.

از سوی دیگر، درب های فولادی در حال حاضر در خانه ها مورد استفاده قرار می گیرند. در این مقاله درب های فولادی با درب های چوبی مقایسه شده اند.
هسته یک درب فولادی از پلی اورتان یا پلی استایرن ساخته شده است که روی آن یک پوشش فولادی قرار دارد.

هسته پلی اورتان توسط پانل های چوبی که دور محیط پیچیده شده اند پنهان شده است. درب فولادی جامد بسیار سنگین است و احتمالاً از لولاها می افتد. از طرف دیگر یک درب فولادی می تواند به تنظیم دمای ساختمان ما کمک کند. هسته درب فولادی به عنوان یک عایق حرارتی در برابر گرما یا سرمای مضر عمل می کند.

از طرف دیگر، قیمت درب چوبی ارزان معمولاً مناسبتر است و  از یک بلوک چوبی جامد، یک درب توخالی یا یک درب هسته جامد ساخته می شود. یک درب توخالی از یک هسته مقوایی لانه زنبوری با لایه الیاف چوبی که در بالا قرار گرفته است ساخته شده است.

آنها بسیار سبک و مستعد آسیب هستند. هسته یک درب هسته جامد از چوب مهندسی شده ساخته شده است. سپس روکش چوبی روی آن قرار می گیرد. این درب های چوبی بسیار محکم هستند و عمر مفید بالایی دارند.

در حالی که در مقایسه با قیمت درب استیل به قیمت درب چوبی، بحث هزینه نیز وجود دارد. در اینجا نیز عناصر زیادی در بازی وجود دارد که بعداً به آنها خواهیم پرداخت.

یکی از عوامل مقایسه آن ها قیمت چوب کیلویی و قیمت استیل می باشد.

هنگام انتخاب درب، اولین و مهمترین عاملی که باید بررسی شود، ساختار و برش درب است. اگر می خواهید ساختار و برش معمولی داشته باشید، درب های فولادی گزینه خوبی هستند. از سوی دیگر، درهای چوبی، اگر می خواهید چیزی مجلل تر داشته باشید، راحت تر حک می شوند و به یک الگوی خاص قالب می زنند.

پالت چوبی دست دوم یکی از لوازمی است که هنگام انتخاب باید ساختار و برش آن بررسی شود.

  • منابع:
    1. Steel Door Vs Wooden Door :What’s The Difference
  • تبلیغات: 
    1. متابولیت های ثانویه گیاهی خیار
    2. رودخانه ای با داشتن دستبند طلا در روستاهای آفریقا
    3. اثرات سرکه بر روی انسان
    4. چگونگی ساخت مبل های باکیفیت