شخصی که برای گرم شدن در زمستان از ژاکت استفاده می کند

ژاکت نوعی لباس بیرونی است که برای مبل راحتی 8 نفره لایه بندی یا گرم نگه داشتن در هوای سرد استفاده می شود. ژاکت ها را می توان از مواد مختلفی مانند پنبه یا پشم تهیه کرد که بر عایق بودن آنها تأثیر می گذارد یا استایل آنها را تغییر می دهد. کت‌ها معمولاً بیشتر از خط کمر کشیده نمی‌شوند و در مدل‌های مختلفی برای لباس‌های مردانه و زنانه وجود دارند.

عناصر زیادی از یک ژاکت وجود دارد که هر کاپشن خلبانی اصل امریکا کدام هدف متفاوتی را انجام می دهند. همه ژاکت ها دارای عناصر زیر نیستند و کاپشن های دوخته شده سفارشی ممکن است ویژگی ها یا ساختار منحصر به فردی داشته باشند:

1. پوسته: پوسته لایه بیرونی ژاکت است و می تواند در رنگ ها و مواد مختلف باشد و ممکن است ضد آب یا مقاوم در برابر آب باشد.
2. آستر: آستر ماده ای است که در زیر لایه بیرونی ژاکت قرار دارد که به لباس شکل می دهد و هر پرکننده اضافه شده را در کنار هم نگه می دارد.

کاپشن
3. فیلینگ: فیلینگ ماده ای است که بین پوسته و آستر قرار می گیرد. پرکننده عایق را فراهم می کند و معمولاً از پرهای پایین یا پر مصنوعی ساخته می شود.
4. جیب: در سبک های خاصی از ژاکت ها، جیب لباس دخترانه زنانه شیک مجلسی ارزان مد روز هایی در قسمت سینه، جلو، یا در قسمت داخلی پایین یا بالای ژاکت اضافه می شود.
5. هود: هود یک پوشش سر متصل به پشت یقه برخی از سبک های ژاکت است.

اصطلاحات کت و ژاکت اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند، اما تفاوت هایی بین دو لباس بیرونی وجود دارد:

قد: قد ژاکت معمولاً به کمر یا باسن ختم شلوار مازراتی مشکی می شود، مانند ژاکت بمب افکن، کت کت و شلوار یا مدل های کت جین. کت‌ها معمولاً تا وسط ران یا زیر زانو امتداد می‌یابند، مانند کت‌های بارانی سنتی، پارکاها، کت‌های ترنچ، کت‌های اتومبیل و کت‌های سخت.

  • منابع:
    1. 18 Types of Jackets: A Guide to Jacket Styles
  • تبلیغات: 
    1. اولین مبلی که به کره مریخ برده شد، متعلق به چه کسی است؟
    2. با فوت و فن ساده پولدارترین فرد جهان شوید
    3. با دوچرخه جریان الکتریکی را افزایش دهید!
    4. افزایش 99 درصدی حقوق بازنشستگان