معرفی و مشخصات کیف های دستی برند معروف

Sotheby’s همه چیز را مدیریت می‌کند، از کیسه‌های بیرکینز و کیسه‌های کلی هیمالیا و الماس کم‌نظیر کروکودیل گرفته تا لوازم کلاسیک، مانند کیف‌های Chanel Double Flap و لویی ویتون Monogram Neverfull.
متخصصان Sotheby’s فروش‌ها را شامل کیف‌های عجیب و غریب کمیاب، بهترین‌های کلاسیک و قطعات محدود در طیفی از قیمت‌ها می‌کنند که ارزش طولانی‌مدت دارند. شما همیشه کیف چرم مشهد می توانید انتظار مجموعه ای از نظر قیمت و سبک را داشته باشید.
بزرگترین تصور غلط در حراج کیف دستی این است که هر کیف یک ذخیره شش رقمی دارد، اما اینطور نیست! همچنین مجموعه‌ای از کیف‌های مدرن از پنج سال گذشته تا بهترین کیف‌های کیف لپ تاپ چرم قدیمی با قدمت 20، 30 یا حتی بیش از 40 سال را خواهید دید.
کاوش در حراج کیف‌های دستی و لوازم جانبی Sotheby’s یک راه عالی برای یافتن کیف لیست علاقه‌مندی یا کشف چیزهای جدید است. متخصصان ساتبیز همیشه در جستجوی کیف‌ها و لوازم جانبی منحصربه‌فردی هستند که قبلاً هرگز فروخته نشده‌اند یا به ندرت در بازار ثانویه موجود هستند.
ممکن است یک کیف دست‌نخورده Hermes Kelly، یک کیف کمیاب Chanel باند یا یک نسخه محدود Louis Vuitton Speedy از همکاری هنرمندان عصر مارک جاکبوس پیدا کنید.
با توجه به گستردگی جهانی ساتبی، کیف هایی را نیز خواهید دید که فقط در ژاپن، فرانسه یا ایتالیا فروخته می شدند. بیشتر حراج ها دارای مقدار زیادی بدون ذخیره هستند که به این معنی است کیف لپ تاپ چرم مردانه که مناقصه از 1 دلار ارز محلی شروع می شود.
هنگام خرید یک کیف دستی لوکس در بازار ثانویه باید چندین فاکتور را در نظر گرفت و ساتبی تضمین می کند که خریداران تمام اطلاعات لازم را دارند. مطمئن شوید که گزارش وضعیت را در مورد همه موارد مورد علاقه خود مطالعه کرده اید.
گزارش‌های وضعیت قبل از حراج توسط متخصصان ساتبیز تهیه می‌شوند و وضعیت یک کالا را با جزئیات مستند می‌کنند. کیف پاسپورتی چرم مشهد قبل از خرید مطمئن شوید که از شرایط راضی هستید.
  • منابع:
    1. Why You Should Buy Your Next Hermès or Chanel Handbag at Auction
  • تبلیغات: 
    1. استفاده از خیار در تهیه پیتزا
    2. چرا باید در تشت روغن، آب باران بریزیم؟
    3. روش های پولشویی که هیچ گاه نمی دانستید
    4. با 5 روش زیر می توانید مخارجتان را مدیریت کنید