کمبود شربت گیاهی سیموسپان در داروخانه های شبانه روزی موجب درگیری مردم شد

شربت گیاهی سیموسپان ترکیبی از عصاره گیاهی و عسل است.

شربت ها معمولاً تعادل دلپذیری بین گیاهان دارویی و معطر هستند اگر گیاه دارویی مزه قوی یا تلخ (یا در غیر این صورت ناخوشایند) داشته باشد.

می توان یک گیاه معطر را برای طعم و مزه به آن اضافه کرد (و برای فواید دارویی آنها، زیرا بسیاری از گیاهان معطر طعم خود را دارند.

مثل همیشه، قبل از اقدام برای درمان بیماری مزمن، بیماری، در صورت مصرف داروها یا اگر باردار یا شیرده هستید، تحقیقات خود را انجام دهید یا با پزشک طبیعی خود مشورت کنید.

عسل به چند دلیل در شربت استفاده می شود: اول اینکه یک نگهدارنده عالی است.

و دوم، عسل یک داروی طبیعی شگفت انگیز است! این ضد التهاب، ضد باکتری و مغذی برای بدن ما است.

عسل برای قرن ها به عنوان یک داروی گیاهی مورد استفاده قرار گرفته است و حاوی بسیاری از ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه و آنزیم های زنده است که برای بدن ما بسیار مفید هستند.

شربت

با این حال، برای دریافت این جنبه‌های مغذی فوق‌العاده، باید از عسل خام (غیر پاستوریزه) مخصوصاً عسل منطقه خاص خود استفاده کنیم.

پاستوریزه کردن عسل، پروبیوتیک‌ها و آنزیم‌های مفید را از بین می‌برد و بسیاری از پروتئین‌هایی را که به عسل خاصیت دارویی می‌دهند، مختل می‌کند.

عسل محلی یک درمان عالی یا مقوی برای آلرژی های فصلی است. مصرف طولانی مدت (چند قاشق غذاخوری در روز)، به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند.

شربت گیاهی طبیعی DOC در یونان تولید می شود و بخشی از طیف محصولات شرکت Doc Pharma S.A است و کلیه معیارهای کیفیت و اطمینان محصولات از گروه مکمل های غذایی را دارا می باشد و امکانات دارای گواهینامه سازمان ملی دارو برای درخواست می باشد.

شیوه های تولید خوب (GMP) و شیوه های توزیع خوب (GDP).

این شرکت همچنین دارای گواهینامه TUV HELLAS مطابق با ISO 9001:2008 می باشد.

شربت گیاهی طبیعی DOC برای کودکان به دلیل ترکیبات موجود در آن علائم سرماخوردگی و آنفولانزا، گلودرد را تسکین می دهد و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

این یک مکمل غذایی با عصاره های طبیعی (بدون مواد نگهدارنده، بدون رنگ، بدون شکر و الکل)، طعم قابل توجه توت فرنگی است.