گرانترین جعبه کادو تولد به دختر سفیر هند تعلق دارد

جعبه کادو تولد با بسته بندی زیبا نشان می دهد که شما کمی برای هدیه دادن خود فکر می کنید.

بسیاری از هدایا در جعبه های مخصوص به خود عرضه می شوند، اما هدایایی با شکل عجیب و غریب و اقلام نرم مانند لباس را می توان با کمی دستمال کاغذی در جعبه های هدیه مستطیلی قرار داد.

اگر جعبه برای این جهت طولانی است، آن را 45 درجه بچرخانید تا انتهای کوتاه جعبه عمود بر انتهای بریده شده کاغذ باشد.

اطمینان حاصل کنید که هدیه داخل آن به دقت با دستمال کاغذی پوشانده شده است (مخصوصاً اگر شکننده باشد) تا به اطراف تکان نخورد.

اگرچه لازم نیست، اما می توانید درب جعبه کادو را با استفاده از یک تکه نوار مات بسته بندی هدیه در هر طرف آن بچسبانید.

جعبه

کاغذ را دور جعبه تا کنید تا مشخص کنید چه مقدار کاغذ باید برش دهید.

انتهای بریده شده کاغذ را بردارید و آن را روی جعبه بکشید و آن را با لبه دور جعبه (نزدیک ترین به لوله کاغذ بسته بندی) بپوشانید.

در حین انجام این کار ممکن است لازم باشد جعبه را در امتداد کاغذ و به سمت لوله بلغزانید. لبه بریده کاغذ را به پایه جعبه لمس کنید، به طوری که اکنون کاغذ تمام محیط جعبه را بپوشاند. یک خط قلم یا مداد کوچک در این نقطه علامت بزنید.

از طرف دیگر، می توانید از یک خط کش یا متر برای محاسبه محیط جعبه و اندازه گیری آن در سمت اشتباه کاغذ بسته بندی استفاده کنید.

برخی از کاغذهای بسته بندی با خطوط مشخص شده در سمت عقب ارائه می شود. اگر خط شما قبلاً خطوطی دارد، کافی است نزدیکترین آنها را به علامت 3 اینچی (7.6 سانتی متری) خود دنبال کنید.

از قیچی برای برش در امتداد خط مشخص شده استفاده کنید.

با بیشتر کاغذهای بسته بندی، می توانید یک بریدگی برش دهید و سپس قیچی باز را در تمام عرض کاغذ بلغزانید تا برشی صاف و تمیز داشته باشید.

انتهای کاغذ را نزدیک‌ترین نقطه به بدن خود محکم نگه دارید و قیچی را با تیغه‌ها نسبتاً نزدیک به هم از بدن خود دور کنید.

اگر این کار را انجام دهید برخی از کاغذهای بسته بندی گیر می کنند و پاره می شوند، به خصوص اگر بسیار نازک یا خیلی سفت باشند.

در عوض، می توانید به سادگی کاغذ را در امتداد خط با حرکات کوتاه اما تمیز برش دهید.

کاغذ را روی یکی از ضلع های بلند جعبه بپیچید و آن را به سمت پایین بچسبانید.