استفاده از باند کشی زخم به عنوان طناب حمل خودرو

باند کشی زخم لوله ای شاید کمترین کاربرد را در بین سه باند کشی معمولی داشته باشند.

اینها لوله های الاستیکی از گاز ضخیم هستند که برای استفاده با یک قسمت از بدن طراحی شده اند که توسط عرض خود باند دیکته می شود. آنها فشرده‌سازی می‌کنند، می‌توانند برای بی‌حرکت کردن حمایت از مفاصل زانو و آرنج استفاده شوند و در برخی موارد پانسمان را در مقابل اندام نگه دارند.

باند کشی لوله‌ای شبیه حلقه‌ای از بانداژ طولانی در جعبه کمک‌های اولیه یا احتمالاً مانند یک رول بانداژ دایره‌ای دایره‌ای الاستیک است که برای برش دادن به ناحیه مورد نیاز طراحی شده است.

برای استفاده از باند کشی لوله‌ای، به سادگی آن را به آرامی به سمت بالا بلغزانید تا جایی که هر قسمت از بدن را که می‌خواهید درمان کنید بپوشاند.

اگر از باند کشی لوله‌ای برای حمایت از مفصل استفاده می‌کنید، این تنها کاری است که باید انجام دهید، اما اگر از باند لوله‌ای برای محکم نگه داشتن پانسمان روی اندام استفاده می‌کنید، ابتدا باید پانسمان را در جای خود ببرید، از بیمار بپرسید.

باند

آن را در جای خود نگه دارید و سپس به آرامی باند کشی لوله ای را به سمت بالا بلغزانید تا روی پد را بپوشاند، مراقب باشید که پانسمان جابجا نشود یا زخم را آلوده نکنید.

برخی از باند کشی مثلثی نیز با پین های ایمنی برای کمک به ساخت بند عرضه می شوند.

هنگام استفاده از باند کشی مثلثی برای حمایت یا بی حرکت کردن یک اندام، ابتدا باید مناسب ترین نوع بند برای آسیب را پیدا کنید.

برای آسیب‌های تحتانی بازو، آرنج و دست، بسته به اینکه نیاز به محدود کردن جریان خون در قسمت آسیب‌دیده بدن دارید یا خیر، باید بین یک بند بازو و یک بند بلندی انتخاب کنید.

برای آسیب‌های پایین تنه، می‌خواهید از باند کشی خود به عنوان یک نسخه تاشو پهن از بانداژ غلتکی استفاده کنید. آن را به دور و دور قسمت آسیب دیده بدن بپیچید تا کاملاً بی حرکت شود.

هنگامی که کار کردید چه نوع باند کشی مورد نیاز است، می توانید شروع به ساخت آن کنید.

از آنجایی که نحوه ساخت اسلینگ ها به طور قابل توجهی متفاوت است، توصیه می کنیم با راهنمای تصویری مانند این آشنا شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.