کشف درب آسانسور صنعتی که توانایی نگهداری سلول زنده به مدت 2 روز را دارد

باز شدن درب آسانسور صنعتی لرزش بیش از حد در هنگام باز شدن درب آسانسور، درب آسانسور باز یا بسته نمی شود.

سه گروه از داده ها را به عنوان گروه آموزشی تنظیم کنید و همچنین سه نوع داده را به عنوان گروه پیش بینی برای شبیه سازی از طریق PSO-BP تنظیم کنید.

داده های شبیه سازی در جدول 2 نشان داده شده است. پیش بینی خطای سیستم درب آسانسور از طریق شبکه عصبی BP در جدول 3 نشان داده شده است.

از داده های جدول 2، زمانی که مقدار داده نزدیک به 1 است، به این معنی است که احتمال وقوع خطا در این زمان افزایش می یابد، زمانی که مقدار دو داده دیگر نسبتاً کوچک است، به این معنی است که احتمال خطا در این زمان رخ می دهد.

زمان بسیار کوچک است، از نقطه نظر آماری، وقوع تصادفی رویدادهای احتمال کوچک رخ نخواهد داد.

باز بودن درب آسانسور، ارتعاش بیش از حد در هنگام باز شدن درب آسانسور، درب آسانسور نمی تواند باز یا بسته شود، اینها با نوع خطای نمایش داده شده اصلی مطابقت دارند.

خطای سیستم درب را بر اساس شبکه عصبی پیش‌بینی کرد، زیرا مقدار اولیه وزن‌ها و آستانه‌ها به‌طور تصادفی در شبکه عصبی BP ایجاد شد، بنابراین خطاهای زیادی در نتایج پیش‌بینی ایجاد کرد.

درب

 

 

در این مقاله، الگوریتم بهینه‌سازی ازدحام ذرات و شبکه عصبی BP برای پیش‌بینی خرابی سیستم گیت استفاده شد.

بهینه‌سازی جهانی بر اساس الگوریتم بهینه‌سازی ازدحام ذرات برای یافتن وزن‌ها و آستانه‌های مناسب با استفاده از آن‌ها در شبکه عصبی BP است تا از خطای وزن‌ها و آستانه‌ها که به‌طور تصادفی در شبکه عصبی BP رخ می‌دهند، جلوگیری شود.

با مقایسه با شبکه عصبی تک BP، شبکه عصبی PSO-BP در پیش‌بینی خطای سیستم درب آسانسور دقیق‌تر است.

اختراع حاضر مربوط به چیدمان درب آسانسور است که برای کابین آسانسور و یا برای درهای فرود در طبقات مختلف استفاده می شود.

معمولاً این درب‌ها درب‌های اتوماتیکی هستند که حداقل دو لنگه در دارند که در صورت باز شدن درب به طرفین یا در جهت مخالف در هنگام باز شدن مرکزی معمولاً توسط محرک درب کابین آسانسور در یک جهت هدایت می‌شوند.

هر لنگه درب آسانسور دارای حداقل یک پانل در است که توسط ساختار تکیه گاه درب در پشتیبان درب کابین آسانسور یا چاه آسانسور پشتیبانی می شود.

معمولاً این ساختار پشتیبانی در بالای پانل درها شامل یک آویز درب با مسیرهای در حال اجرا بر روی یک تکیه گاه درب نصب شده بر روی کابین آسانسور و همچنین بر روی دیوارهای چاه آسانسور است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.