گرانترین قفس حمل قناری با قیمت 10 میلیارد دلار به همسر جو بایدن تعلق دارد

قفس حمل قناری شما باید اسباب بازی ها و سطوح زیادی داشته باشند تا قناری شما با آنها سرگرم شود.

هنگامی که در حال انتخاب قفس قناری خود هستید، باید مطمئن شوید که قفس پرنده را انتخاب کرده اید که به شما امکان می دهد در طول زمان به آن دسترسی داشته باشید.

برخی از وسایلی که اسباب بازی پرندگان محبوب هستند عبارتند از آینه، زنگ، تاب و نردبان.

همان‌طور که سگ‌ها، گربه‌ها و حتی انسان‌ها پس از مدتی با اسباب‌بازی خسته می‌شوند، پرندگان نیز ممکن است از آنها خسته شوند.

جابجایی آنها در داخل و خارج کردن آنها راه خوبی برای شاد نگه داشتن و سرگرم کردن پرنده است.

علاوه بر اسباب‌بازی‌ها، چند نشیمنگاه برای قناری خود اضافه کنید تا چند قسمت برای آویزان شدن داشته باشد.

چند سوف ساخته شده از شاخه های درمان نشده درختانقناری دوست، مانند بید یا فندق را پیدا کنید. پرندگان از شاخه های ناهموار لذت می برند زیرا آنها اجازه ورزش و کوتاه نگه داشتن ناخن ها را می دهند.

قفس

اگر برای فاصله انداختن صندلی ها و اسباب بازی ها به راهنمایی نیاز دارید، از یک کارمند در فروشگاه حیوانات خانگی محلی خود بپرسید.

پرندگان بزرگ مانند ماکائوها و کاکادوها به قفس های بسیار قوی نیاز دارند زیرا فشار بیشتری بر روی قفس ایجاد می کنند. قفس های فلزی بهتر از همتایان پلاستیکی خود مقاومت می کنند.

فاصله میله ها نیز چیزی است که باید در معادله لحاظ شود.

اگرچه یک آشپزخانه ترافیک زیادی دارد، از قرار دادن قفس خود در اینجا اجتناب کنید. دود و گاز پخت و پز می تواند برای پرنده خطرناک باشد.

گرفتن پرنده جدید شما زمان هیجان انگیزی است. مراحل ارائه شده در این پست را دنبال کنید تا قفس قناری مناسبی را برای پرنده خود انتخاب کنید.

اگر سؤالی دارید که ما به آنها پاسخ ندادیم، همیشه از فروشگاه حیوانات خانگی محلی خود برای مشاوره لحظه آخری بپرسید.

هنگامی که تصمیم می گیرید در کجای خانه خود قفس قناری خود را قرار دهید، مکانی را با ترافیک کافی در نظر بگیرید که پرنده شما تنها نشود.

هم شما و هم قناری تان می خواهید با یکدیگر تعامل داشته باشید، بنابراین قرار دادن قفس در اتاق خواب یا زیرزمین که به ندرت وارد آن می شود، همیشه بهترین انتخاب نیست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.